کد مطلب: 170915
رئيس اداره ارشاد اسلامي اردل خبرداد:
راه اندازي "ديوار دانايي،يارمهربان" براي اولين بار در اردل
تاریخ انتشار : 1395/08/15
نمایش : 976
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل از راه اندازي "ديوار دانايي،يارمهربان" براي اولين بار در هفته گراميداشت کتاب و کتابخواني در اين شهرستان خبرداد.














به گزارش هفت چشمه، قاسم همتي رئيس اداره فرهنگ و  ارشاد اسلامي شهرستان اردل در جلسه هفته کتاب و روستاها و عشاير دوستدار کتاب که با حضور  مسئولين فرهنگي  در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل  برگزارشد گفت بيش از 20 برنامه متنوع به مناسبت هفته گراميداشت کتاب در اين شهرستان برگزار مي‌شود.

همتي اظهار کرد:هفته کتاب فرصت مناسبي است تا کودکان و نوجوانان را به سمت کتاب و کتابخواني هدايت و اهميت مطالعه و سوادخواندن را به خانواده‌ها و جامعه يادآوري کنيم.

همتي با بيان اينکه مهمترين  برنامه  شاخص در هفته کتاب در شهرستان اردل راه اندازي "ديوار دانايي،يارمهربان" مي باشد افزود: اهدا کتاب به انجمنها و کتابخانه هاي عمومي  و کتابخانه هاي کانون هاي مساجد در شهرستان ٬ زدن زنگ مطالعه در مدارس شهرستان با همکاري نهاد کتابخانه ها و اموزش و پرورش ٬برنامه ريزي در جهت نذر کتاب  توسط عموم مردم به مراکز فرهنگي ٬ فضا سازي محيطي   توسط شهرداريها و دهياريها ٬ تجليل از نويسندگان ودهها برنامه هاي فرهنگي از ديگر  برنامه هاي اين شهرستان در هفته کتاب مي باشد.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg